Umeå igår, Obbola idag... ;)

Igår var jag och mamma till Umeå.
vi var på rusta och Jysk på ersboda.
På rusta hittade jag väggfärg för 49kr/2,5l.
Så på jysk köpte jag en ny matta för att ha under vardagsrummsbordet.
En matta som inte drar åt sig så mycket hundhår och damm.

Sedan åkte vi till ICA Maxi.
Där mötte vi mormor och morfar, köpte täckbyxor åt Kelvin för 49kr där.
Ordentliga täckbyxor var det.

Har blivit en massa små saker åt Kelvin hela helgen nu.
Det är han värd, han är helt underbar att hja med sig på stan.
Inte ett gnäll från honom, han sitter och pratar och busat och är så nöjd!
Är en stolt mamma!!!

Senare idag så ska jag ta med mig brudarna så åker vi till Umeå.
Brudarna ska åka till Pappa och jag och Kelvin ska till min mormor och morfar.
Var igentligen inte tänkt så men det är bara så att jag ahr sån extrem mormor och morfar längtan så jag blir snart knäpp!
Erik ville ändå skruva i skotern så då vart ju det en bra lösning =)

Saknar Erik lite nu dock.
Blir skönt att komma hem sedan och få krama om honom.

Ha det så bra så kanske vi ses efter helgen.
Ha en toppen helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0