Trött coh på bra humör!

Känner mig på bra humör ikväll.
Har haft lite smått ont i ryggen och i huvudet efter att ha halkat omkull i stentrappan på bron.
Skulle busa md Gramse men slutade illa =(

Är dock ändå på bra humör.

Ikväll har vi kopplat in internet till vår nya stationära dator på övervåningen.
Jag har rensat lite i kallförådet i Kelvns rum så nu kan man nästan gå in där.
Hittade en massa bilar där inne till Kelvin också.

Kelvin hr skött sig ganska bra ida också, vi har med andra ord inte bråkat lika mycket som vanligt ikväll.
Sedan åt vi en god middag också, det gör mycket på mig =)

Nu ska jag snart gå och sova, imorgon ska jag in tll stan en sväng.
Har några ärenden jag måste fixa.

God natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0