Trevlig dag. Måndag

Har haft en trevlig dag idag.
När jag och Kelvin klivit upp så busade vi lite innan vi gjorde lunch då vi klivit upp ganska sent.
Sedan efter Kelvin sega i sig luchen p ca 2timmar så åkte vi in till san och hälade på E, H och M.
Det var riktigt trevligt, Kelvin hde lik roligt som alltid där och jag och E hade mycket at prata om om vanligt =)

Vart en bra stund vi var där, sedan när det va dags att åka hem så skulle jag handla och det skull även E så vi passade på att åka då jag har bil och det har inte dom.
Smidigt att slippa gå i kylan ;)

Vi handlade och sedan åkte ja och Kelvin hem.

Kelvin somnade i bilen då han int sovit nått idag.
Väl hemma började Erik med maten och när den var klar skulle jag hämta in Kelvin.
När vi kommit in rasade han lilla värld och ingenting var ricktigt bra.
Han bara grinade och grinade och grinade.
Lillmannen var så extremt slut på.

Han var nöjd då han fick mysa i mammas knä med "ditten" (tutten) oc Julia och bra mysa.
Jag fick inte äta utan ulle bara kramas med honom och det gör jag s gärna, maten finns kvar sedan också.
Kramades med honom en stund, käkade och sedan fik han hoppa ner i sängen.

Erik han har gått och lagt sig nu han och det tror jag att jag ska göra också.
Hoppas man inte sover så länge imorgonbitti.

God natt och massor av kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0