Skötväska...

Jag har haft välldans prblem med mina skötväskor...
Jag har provat e massa olika, jag har med mig en hel del grejer i min skötväska
och derför vill jag ha en rymlig men en praktisk oc genomtänkt skötväska.
I helgen då jg träffade min kusin som fått sitt andra barn nu så fick jag ett toppen tips på
en skötväska som dom har nu sm dom tycker är super bra.

Märket är Dadadoo, någon som hört talas om det tidigare??
Själva väskan är en Dadadoo Active, jag beställde en brun för dom har en svart vill inte härmas allt
för mycktet...
Har ni hört nått om den och i så fall vad???

Hoppas verkligen på att den blir bra nu!!!
Ska sälja min andra Emmaljunga skötväska nu. =)

Så här ser Dadadoo väskan ut:



Det följer med en massa smarta burkar osv, och även en extra väska för tex blöta kläder mm...

Jag beställde min på www.dunderbutiken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0