Målat och funderat... hummm

I dag har jag och Erik städat, Erik dammsög hela huset.
Super gulligt av honom.
Han har även borstat Gramse hela förmiddagen i princip, han vart super fin i pälsen nu=)

Sedan Erik for på jobbt (han jobbar eftrmiddag) så har jag målat om i vardagsrummet.
Har inte berättat det för Erik ännu, ska göra ett litet expriment och se om han märker nått då han kommer hem.
Det vart en ljusgrå färg som jag blandat ihop själv, det är vitt, beige och grått i den, vart bra.
Tog även bort den lilla spegelväggen, den var inte speciellt fin.
Kelvin hjälpte mig att måla pluss att han knuffade mig flera gnger då jag målade så jag slant med rollern....
Bus ungen, sedan fick jag honom att "skruva" och "laga" en massa saker...
Han sa att han laga klockan för den var "sjunn" hihihi, gullungen.

Sedan har jag försökt få upp några gardiner, ha lite beslutsångest för vilka jag ska ha och inte osv.
Hoppas jag hinner förbi på dollar imorgon innan jag börjar jobba.

Till middag i dag åt jag surströmming sååååå gott!!!

Hummm, undra vad jag ska hitta på imorgon till middag?
Någon som vill laga middag åt mig???

Kommentarer
Postat av: alexandra

åh vad spännande! du kan väl lägga ut bilder? :)

2010-02-10 @ 20:43:04
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0