....

Jag vet, jag vet, ja vet.... jag har inte skrivit igen på jätte länge.
Jag har varken hat lust eller tid att sitta och skriva...

Vi har byggt en ny bro nu.
Super fin vart den.
Erik är ju den som arbetat mest på den och den är helt toppen.
Jag ska fota den och lägga upp lite bilder om jag kommer ihåg det.

Mormor och morfar var hit förra veckan.
Dom kom på tisdagen för att hjälpa oss med bron oh stannade till fredagen.

Helt underbart gjort utav dom.
Det hjälpen var verkligen uppskattad.

Kelvin var då hel nöjd över att gammelmormor och morfar var här.
Han fick så mycket uppmärksamhet och fick lite egentid med dom också.
Han var super ledsen då dom åkt hem.
Men han pratar fortfarande om att dom vart här =)
Gullungen.

Kelvin ha har börjat på dagis igen nu, igår var första dagen gör honom.
Han har längtat till dagis nu så igår morse sunt 06.30 kommer han tillmig och säger:
"mamma haka, faja dasis mamma, dasis faj nu".
Han ville att mamma skulle haka (vakna) så han fick fara på dagis.
han ska intevar på dagis förns 08.30 så jag tyckte det var lite väl tidig för att kliva upp och gå på dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0