Suck

Har vart en ganska jobbig dag i dag, en massa saker som hänt och inte hänt.

Emelie har klippt mig idag, det var kul! =)
Vart lite uppklippt, vart super bra =)
Tack så mycket för det.
Vill Tacka Hanna också för att hon funnits där för mig idag.
Tack så mycket, du vet vad det gäller. ;)

Har lite mublerings problem i huset just nu också.
Suck..
I-landsproblem som Hanna brukar säga ;)

Nej nu ska jag sätta mig och se på YV och försöka slappna av, kan jag nog behöva efter denna dag.

Ha de


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var så lite så! Du vet att du alltid kan höra av dig om du vill prata!

Tack för idag och jag hoppas att dagen inte blev lika tråkig för dig???!!! Min blev då mycket roligare! Kram

2009-09-23 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0