Sliten...

Hej hej,
Jag vet att det inte blir så mycket skrivet längre.
Jag känner mig ganska sliten om dagarna, har många järn i elden sammtidigt känns det som, blir nästan trött bara av att tänka på det.

Allt är då bra med mig och Kelvin, är lite förkyld, eller börjar rättare sagt på att bli så vi kurerar oss ordentligt så det inte ska hinna slå ut helt ;)

Igår var vi till Hanna en sväng på kvällen.
Vi hade strömavbrott hela tiden till och från igår, höll knappt på att få oss någon mat. =S
Så tillslut bestämde jag mig för att ta med Kelvins mys filt och Julia (mjukis kaninen som inte går att leva utan) och så åkte vi till Hanna och Loke och såg på tv och mös i soffan med dom....

Ricktigt härligt var det.

Kelvin somnade i soffan efter en stund... Det vart ganska sent, tror jag var hemma strax efter midnatt eller nåttt. =)

Skönt var det iaf =)  TACK för den kvällen Hanna!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var så lite så...Bara härligt med sällskap! Och det var ju inte dumt att du hade godis med dig=)

2009-09-11 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0