Seg måndag

Idag har Kelvin vart på dagis.
Så imorse klev jag upp och gjorde i ordning hans fika väska till "Knopp" och sedan lämnade jag honom på dagis.
När jag kom hem igen så lade jag mig i sängen igen och sov länge!
Erik var upp och väkte mig för att visa hur det snöade ute!

SNÖAR!!! Fy tusan! Vill verkligen inte ha vinter!!!

En kompis som jag jpbbar med var hit idag också och fikade.
Kelvin gillade honom verkligen, han busade direkt med honom och fjompade sig värre än vanligt ;)
Hahahaha.

Nu har vi käkat sen middag för Kelvin behövde sova en extra gång.
Ska snart lägga isäng honom igen och försöka vila lite till, mår jätte dåligt, känns som jag ska spy!
Fy tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0