En tråk dag...

Idag har jag en tråk dag, har inget att göra och känner att jag verkligen måste aktivera mig med nått iaf.
Kanske skulle ha städat igentligen men då jag inte vet om vi ska mublera om eller inte så kändes det såååå jobbigt, kanske man måste göra om allt på en liten stund igen.

Jag ska då försöka ta mig ut en liten stund idag iaf, så Kelvin får någon uteaktivitet.
Han behöver det varje dag annar blir han ett ricktigt monster!
 =) Hihihihi.

Igår kom nya Julia på posten.
Nu ska vi bara få honom att vänja sig lite med henne också, han sov en stund med henne igår.
Framsteg, han gillar den nya också men den gamla är ju ändå lite bättre.
Får se hur det tar sig.

Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0