Planerna åt skogen

Mina planer går åt skogen...
Vet inte hur jag skulle ha gjort om jag ska åka ner eller inte.
Ingen verkar ha tid att föja med heller, är så tråkigt då.

Alla där nere jobbar ju också.
Suck, suck...

Vi hade det då bra uppe i Tärna som vanligt.
Ingen snö hadde dom mn det hade vi i morse.
En hel del, ca 2dm.
Inte kul att styra barnvagnen i kan ja lova, det bara rann svett ommg men nu har R
vart här och skottat åt mig ;)

Vi har vart in till stan en sväng och hälsat på också, de var trevligt!
Nu ska jag gå och höra ,med Erik om han kna hjälpa mig pumpa däcken på vagnen, reserv vagnen, den går mycket lättare i snön nämligen.

Jag har städat lite inne på altanen idag ocks, har legat halva fåglar lite överallt där inne och soffan har stått halvvägs utanför osv.
Kaos med andra ord;)
Nu är det lite bättre :D

Ja vi får se hur det blir imorgon för mig...

Kommentarer
Postat av: alexandra

halva fåglar? :P

2009-11-26 @ 20:04:42
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0