Utflykter och tunga ögon

Idag har vi vart ut en sväng med hundarna, vi tog släden och fick kämpa en del för att få lilla Gramse att dra.
Tillslut så gick det!
Är lycklig över det kan jag lova!

Vi for ner på älven och drog en bit där, Gramse fick även springa lös där en stund.
Kelvin tyckte att det var toppen.
Sedan på vägen hem åkte Kelvin och Erik före mig så jag fick gå från "macken" och hem igen.
Det gick bra men det var tungt i alla vinterkläder och skoterskorna som är lika stel och tung som pjäxor.
Det ger iofs bara mer träning =)

Sedan packade vi lite käk och gick in till byn och grillade lite.
Mycket trevligt var det.

Solen har vart framme hela dagen och det har vart ricktigt underbart ute.

Erik har försökt att skotta bort lite skit från gården idag också.
Han är duktig han =)

Idag har Kelvin börjat försöka säga Pappa.
Det blir bara bättre och bättre.
Jag är såååå stolt över honom. =)

Nej nu ska jag ta och gå ner och se på lite tv tror jag.
Erik har vart ute och skruvat i skotern så han drog sig en tur nu.
Hoppas verkligen felet är fixat nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0