Ut i vädret

Idag är vi super trötta hela familjen.
Vet inte om det beror på sommartiden eller vad de nu ska bero på.
Hur mår ni idag då?

Jag och KElvin har bara tagit det lungt idag.
Sovit lite stundvis och så.
Nu ska vi strax klä på oss och gå ut en stund.
Solen skiner till och från och jag ska passa på att försöka skotta av altantaket så man kan sitta där uppe och sola och så ska jag försöka hänga upp Kelvins blåa gunga som han fått av sin gammelmormor och gammelmorfar.
Nu när Lilleman harnya regnkläder så är det ju lite roligare för då kan man ju sätta ner honom på backen så får han rör lite på sig själv.
Då slipper han ju bara sitta stilla hela tiden, det förstår ju jag också att det inte kan vara speciellt kul.

Nej nu ska jag bara kolla lite bloggar och sedan ska vi ta och käka lite.
Sedan är det det där med att klä på sig alla ytterkläderna.
Tror inte han behöver ha så mycket kläder på sig under regnkläderna idag.
Det är ganska varmt.

Vad ska ni göra idag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0