Postad promenad

Idag har jag skickat iväg några (för mig) viktiga brev.
När jag ändå klätt Kelvin och packat ner honom i vagnen för att gå och posta dessa brev tänkte jag att jag lika gärna kunde fortsätta gå en bit till.
Det slutade med att jag gick över på andra sidan älven och vände en bit efter den vägen.
Hel promenaden tog ca 50 min.
Ganska skönt var det fast lite tungt, dels glas halt och sedan tog jag den vagnen utan luftdäck så det gick lite smått tungt då det var minsta lilla snö.

Nu har vi kommit hem iaf och Kelvin har bara sovit ca 15 min på hela dagen.
Lite lite sömn för en liten plutt som han.
Ska se om jag inte kan få i honom nå mat och kämpa med att hålla honom vaken till åtminstonde 19 ikväll.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Emily

Skönt med promenad, jag har vilat idag frånsånt eftersom jag kännr av mina förbannade benhinnor igen. :-/ Har mest varit hemma och så varit nere i stallet såklart.

2009-03-26 @ 21:11:48
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0