Motivation till Motion

Jag har länge sökt efter någon sorts motivation till att motionera.
JAg är ju lite av en tävlingsmänniska så först hade jag tänkt att träna mot någon.
Alltså att man tävlar i motionen....
Men då kom jag på det att jag har så lågt självförtoende just nu så går det dåligt för mig så kommer jag att sjunka ner under marken.
MEN nu har jag och Erik kommit överens om att vi ska motionera tillsammans.
Han åker iofs skider nu och det kan inte jag göra men vi ska börja promenera och springa tillsammans.
Ska bli kul.
Jag tror Erik har bättre kondis än vad jag har men han är min motivation.
Hoppas bara att det funkar nu och att det verkligen blir nått av det hela.
Jag tror inte att Erik bangar ur men jag tror vi får tävla lite mot klockan för att hinna ibland...

Kommentarer
Postat av: therese

härligt att ni kommit överens om de!

2009-03-30 @ 14:40:54
URL: http://tnl.blogg.se/
Postat av: Emily

Kul att träna tillsammans. Jag och elsk brukar bara promenera tillsammans, skulle vi göra ngt annat skulle det sluta i blodigt allvar och tävling. Vi är hemska tävlingsmänniskor båda två och vägrar att förlora.

2009-03-30 @ 15:56:38
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0