Läkarbesök hux flux

Idag då vi vaknade var Kelvin aldeled jätte jätte blå/lila om armar och ben, händer och fötter.
Han var super kall och det såg inte alls nå trevligt ut.
När ma tröck på hans händer eller så, så vart det en vit fläck och den fläcken stannade kvar LÄNGE!
Jag ringde sjukvårdsrådgivningen och dom fixade direkt en tid åt oss på barn här i Lycksele.
Det var bara att slänga sig i bilen och köra in.
Som tur var, var det inget farligt.
Han har problem med blodcirkulationen.
Det ska tydligen ha nått med hans födles att göra osv.
Han var likadan då han föddes.
Då var han blå om armar och ben.
Men men, hur som hällst är det inget farligt alls men skönt att fått kolla upp det iaf.
Det var flera som skrämde upp mig ganska ordentligt, sedan då det visade sig att det inte var nått så kände jag mig jätte dúm att jag stressat upp mig så över dålig blodcirkulation....

Nu är vi då hemma och har vart en sväng på stan och så.
Har fixat en födelsedags present åt en liten flicka som fyller 4.
Eller hon fylde 4 igår men ska firas imorgon. =)
Innan jag bara kom på VAD jag skulle köpa, det tog typ en hel evighet!

Ska bli ricktigt kul.
GRATTIS gumman!

Sedan har det kryllat av poliser ute idag...
Någon som vet varför eller vad som hänt??
Det var verkligen super mycket poliser som körde runt och kollade överallt och dom var in i butikerna och gick och kikade runt, precis som om dom letade efter någon...

Kommentarer
Postat av: Emily

Vad läskigt ändå. Man blir ju stirig när det gällegdfdfddfr ens barn även om det bara är smågrejer.

Tur att det inte var någon fara. Förresten, hade du en lång förlossning, eftersom det blev så? Eller blev det bara så iallafall?

2009-03-27 @ 19:33:24
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0