Kelvins morgon

Nu på morgonen har det inte vart myckt som varit bra för lilla gossen.
han vaknade och började på en gång gallskrika.
Jag vet inte varför men skerk det gjorde han.
Sedan hämtade jag honom till våran säng och där var han nöjd en stund med att jaga hundarna.
Bella ville dock bara vara ifred och sova så jag sa åt Kelvin att han inte fick vara där och självklart vart det livat igen.
Efter mycket om och men då jag äntligen blivit klar hämtade vi lite kläder åt honom och gick ner för att byta blöja osv.
Det uppskattades inte heller.
Nu efter vi hunnit byta bajsblöjor också så verkar han ganska nöjd.
Troligtvis slutar det att upphöra då jag kommer ner igen.
Då är det bara "mammmaammmaaaa" som gäller.

Igår skickade jag några viktiga brev, jag hoppas verkligen på svar, skulle vara så kul för mig och min lilla familj.
Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja jag vet faktiskt inte vad jag tyckte.. känns som att dom försöker få en att känna medlidande med hur han själv blev behandlad osv.. Det gillar jag inte. Men precis som du säger! Någon måste ju ha undrat tycker man spec när dottern försvann. Han som hjälpte att göra källaren iaf!

2009-03-27 @ 15:19:33
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Emily

Åh det lät jobbigt, hoppas det inte behöver vra så varje morgon.

Blir nyfiken på vad det är för papper, du kanske berättar sen när du får svar?

2009-03-27 @ 18:18:47
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Emelie

Vad är det för brev? :)

2009-03-27 @ 21:35:11
URL: http://emelieonikita.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0