Källartroll och stadsmonster

Idag har jag börjat på att packa iordning och fixa i tvättstugan.
Vi har hyllor fulla väggarna där nere som bara fylls upp hela tiden med en massa skrot.
Nu håller jag på att kolla igenom vad som ska ut i gäststugan och vad som ska vara kvar.
En del grejer ska även hit upp i kallförrådet.

Imorgon ska vi hjälpas åt jag och Erik att fixa klart.
Skulle behöva måla golvet där nere också.
Men det får vänta.

På eftermiddagen åkte vi in till stan en sväng och fixade sköljmedel och tvätttabletter till diskmaskinen.
Var på Dollar först en sväng, Tezz kom dit också.
Sedan var vi på Jysk en snabbis.
Kelvin fick en mjuk Nallepuh boll där.
Han älskar bollar men har inga, så då fick han äntligen en egen boll nu =)

Sedan åkte jag och Kelvin på Shell och sedan fixade vi mat.
Vi hade tänkt åka till Emelie också men ajg fick så grymt ont i huvudet och började må super illa.

Har fortfarande ont i huvudet med mår inte illa.

Kelvin sitter just nu i sin säng och leker med bollen.
Han har fösökt säga "på jobbet"idag.
Vi brukar ju alltid säga att "Pappa är påjobbet"....
Därav han försök till "på jobbet".
Det är kul när han börjar härma lite.
Igår kämpade han med att säga pappa också.
Det blir bättre och bättre.
Idag har han gått runt och sagt: Mammmammamma och daaadaadaada.

Nu ska jag ta och plocka undan lite och kanske kolla tvätten, men först ska jag läsa lite bloggar. =)

Vad har ni gjort idag då?


Kommentarer
Postat av: Helena

Varit på fritids och haft fullt upp!

Ungarna va helt vilda idag och högljudda!

Så jag är jätte trött!

Men det är roligt också! Nu börjar dom komma närmare mig och vågar kramas och sitta i knät och så! :)

2009-03-23 @ 19:01:00
Postat av: Emily

Jäklar vad du är duktig. Jag känner mig som en latmask i jämförelse med dig.

2009-03-24 @ 07:46:26
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: jocko

lycka till med tvätten

mysigt med ungar i den åldern. min dotter på två

har precis börjat trotsa om allt, men hon är så go



unzip.se

unzip.se

unzip.se



billigast frank dandy salming

2009-03-24 @ 18:05:39
URL: http://www.unzip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0