Källarränsning och paparazzi

Idag har vi ränsat ut lite från källaren, eller gjorde det mästa igår men bar ut det idag. =)
Emelie kom förbi idag också så hon hjälpte till att bära.
Tack för hjälpen Emelie! =)

Erik har tagit ner presseningen från "carporten" han byggde mot altanen.
Tack för det Älskling!
Det uppskattas mycket!

Senare på eftermiddagen tog jag och Emelie en promenad i byn och fotade lite hästar.
Jag ringde till några som bor på andra sidan byn också och frågade om vi inte fick komma dit och fota alla deras djur, dom har en del.
Hur kul som hällst med så många djur.
Dom har dock ett av mina värsta djur.
Kossor! Jag HATAR kossor, dom är super läskiga.
VÄGRAR att gå nära dom, vill varken se eller höra dom heller för den delen!

Vi hade dessutom tappat en av Kelvins tusor där sist jag och Erik var dit och som jag har letat.
Vart så glad  då det visade sig vara just den tussan! =)

Kelvin har vart först under dagen lite gnölig men det har bara blivit bättre och bättre fram mot eftermiddagen.
När vi väl kom in så var han super glad!
Han har busat och busat och busat.
Han kämpar med att få fram ricktiga ord men del blir ju lite konstigt ibland.

Imorgon ska jag och Kelvin in till stan och handla.
Nya ICA öppnar imorgon också.
Kul att se hur det ser ut där också.

Just ja. Lycka till på nya jobbet imorgon Emelie.
Hoppas det går bra!!!

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag undrar hur det är med mina gamla sköthätar som jag hade i Umgransele; Proppen och Tender.

2009-03-25 @ 08:01:58
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Emelie

Varsågod för bärhjälpen :) Och tack för lycka till på jobbet :) Det gick så bra så! :)

2009-03-25 @ 20:27:47
URL: http://emelieonikita.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0