Hotellet

Igår var jag och Pallan ut på Hotellet här i Lycksele.
Först var vi på förfest inne i stan.
Där drack jag min sista cider för kvällen.
Antalet blev 3st...
Den ena cidern jag hade var det vin i, ganska mycket vin...
Jag klarar inte ricktigt av vin så derför drack jag inte upp den, den smakade dessutom pyton.
Men sammanlagt vart det 3 cider under hela kvällen.
Sista cidern drack jag runt 11 men drack typ någon klunk strax efter 12.
Sedan var det bara coola som gällde.
Var så Döööö trist på hotellet så kändes så ovärt att dricka då.
Det var antingen bara folk över 60 där eller också dom som nyss blivit 18.
Jag träffade nån människa jag kände men inte var dom många.
Men men, slapp ju vara bakis ikväll och fick ju dansa lite iaf och det var ju kul =)

Kommentarer
Postat av: Emily

Tråkigt när det är inte roligt när man väl är ute. Det är ju inte så ofta det händer direkt. Men men, du fck ju gå ut iaf ;-)

2009-03-29 @ 22:06:53
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0