Sommar, sommar och sol!

Sommaren är här.
Jag ÄLSKAR det!!!
Känner mig så lycklig då det är sommar och varm och skönt!

Jobbade igår kväll och det gick bara bra.
Ska jobba även ikväll, kommer säkert också att gå bra.

Vi har fyllt upp Kelvins lilla, lilla mini pol som han fick av moster Therese då han fyllde år.
Den rymmer kanske 40 liter eller nått men perfekt åt honom att leka lite i på gräsmattan.

Vi hade tänkt hinna på stranden en sväng idag också innan jag ska åka och jobba,
Jag börjar jobba halv fem så det borde vi ju hinna med tycker jag.

Vad gör ni idag då???

Jag vet att jag inte skrivit så mycket på senaste tiden men känner att jag hällre är med familjen då vi har möjlighet och då det är fint väder vill am ju hällre vara ute än sitta framför datorn.

Kanske inte alla gånger är så intreseant heller men det är ju mest för alla vänner och bekanta och släkten jag skriver för.
Vill ju att dom ska veta vad som händer i vårat liv och hur allt går osv.
Är super glad för alla läsare jag har och fortsätt gärna läsa.

Kommentarer
Postat av: Emily

Vad härligt att läsa att du verkar må lite bättre. Jag är ledig vecka 29 och då hade vi tänkt åka till Umeå. Ett stopp i Lycksele skulle ju vara perfekt.

2009-06-26 @ 08:37:25
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Hella

Jag och Andreas va ute i solen och glassade hela dagen! Sen grillade vi och mös! :D

Nu är han och spelar in musik hela helgen så jag blir rätt ensam om jag inte är med mina vänner så klart! :D

2009-06-26 @ 10:42:55
URL: http://helenahardcore.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad duktig du är som jobbar och står i, trivs du bra då? Vi kom hem igår och var en sväng på stan idag, men uuuuuuu vad varmt det var! :) Så härligt! Vi ska grilla ikväll och se fotboll, eller kanske inte jag. Ha det så bra!

2009-06-26 @ 15:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0