Roligt

Vad roligt med alla kommentarer.
Och Tack Emily för att du åtminstonde försöker att kommentera, även om det misslyckas ibland ;)

Idag har jag och Lillebror vart till Vindeln och hälsat på mamma och mormor.
Jag och mormor rövade bort mamma en stund på nått liknande möhippa.
En välldigt lugn och snäll möhippa kan jag meddela.
Vi hämtade henne och körde iväg med henne i bilen.
Hon var ganska nervös kan jag meddela.
Jag hade packat picknick väskan med ost och kex och massa annat gott.
Vi skolade med Champis och så fick mamma och mormor lite presenter i from av smycken.
Vi hade ganska mysigt vid vattnet och solen sken på oss.
Härlig att få en stund själva för en gång skull.

Har även hjälpt mamma med bordsplaceringskorten idag också till hennes bröllop.

Avgasröret på bilen har gått sönder lite ocså så nu låter bilen som värsta räser bilen men dock bara då man gasar upp den i lite högre varv.
Frääänt! =P ahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0