Åmsele via Vindeln

I Lördags var det ju raggarträff i Åmsele.
Erik skulle dit och alla mina kompisar.
Jag var i Umeå och skulle åka hem...
Jag skulle även passa på att åka förbi Vindelånäset och säge hej och lämna morsdagspresenten åt mamma och mormor, dom fick varsin sjal och mamma även armband.
Jag var där en stund och satt och pratade sedan åkte jag vidare.
Jag tänkte att jag bara skulle tvär åka förbi i Åmsele och säga hej åt alla.
Jag pratade med Lillebror och han skulle hjälpa mig in å så utan att Erik skulle veta nått. =P
Vi skulle ju bara vara där en liten stund men det slutade med att det vart hela kvällen.
Nykter var jag och kul hade jag!

Är glad att jag åkte dit utan Eriks godkännande, han ville hällst få vara där själv.
Han trodde kanske att jag skulle bli sur på honom om han drack för mycket.
Men ack så han bedrog sig, kul måste han ju få någon gång så där tycker jag, dessutom är han en vuxen karl.

Halv fem låg vi i sängen för att sova.
Vart ganska sent, tur lillen sov i vagnen och i bilen också =)

Kändes bra att få en kul kväll med tanke på kvällen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0