Länge sedan sist...

Oj nu var det länge sedan jag skrev igen.
Jag har ju som sällan igång datorn nu då det är så fint väder att man bara vill vara ute.

Jag har jobbat, inskolat Kelvin på dagis och fixat på gården.
Nu har vi gjort iordning lite på grillplatsen här på gården också.
Håller på att göra bänkar nu också.
Två är gjorda men måste ha en bänk till.

Ikväll ska jag jobba igen.
jobbar 14.00 - 21.30.
Kelvin ska vara på dagis ett tag idag först och sedan kommer Pallan och Peder och är barnvakt åt honom ikväll.
Erik och Lillebror har åkt till skåe idag.
Erik ska köra skåneturen denna vecka.
Känns lite jobbigt att vara ensammen men det går nog bra, Sedan ska Kelvin eventuellt vara hos mamma och svante fredag till söndag också.
Ensamt om något kan jag ju meddela!

Valparna dom växer och växer.
Nu har dom fått ögon och har börjat gå omkring.
Dom fick vara ute en stund på gräsmattan igår, ska fixa en hage åt som som dom akn få vara på ett tag sedan har vi ju rastgården dom kan vara i men ännu är dom försmå för att kunna vara i den.

Tiden går så fort, har redan börjat gruva mig för att he bort dom. =S

Nej nu ska jag gå och greja lite igen medans Kelvin sover, sedan ska vi snart på dagis. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0