Hemma igen

Nu har vi vart uppe i Tänsaby några dagar.
Vi åkte i hysad tid på dagen upp mot Tärnaby på Lördagen.
Väl upp var det fullt hus.
)barn sammanlagt och sedan pluss vuxna, alla hundar och alla katter.
Kan lova at de vra full fart.
Kul var det men sammtidigt jobbigt då det var så livat.
Sedan på söndagen gick vi på Tärnamarknaden och kikade, jag hittade ett linne och ett läderhalsband åt Bella.
Hon har ju börjat få skavsår av sitt andra halsband så jag skyndade mig att hitta ett bättre halsband åt henne =(
Sedan fick Kelvin en T-shirt där det står : RAGGAR KUNGEN på=) och på framsidan är det en cadilac tror jag det var. =)
FRÄNT ;) hahahaha.

Igår på vägen hem stannade vi på flera olika ställen.
Erik ville prova fiska lite, han köpte nämligen ett nytt spö och en ny  rulle på marknaden ;)
Sedan stannade vi och käkade i Storuman och när vi väl skulle käka så känner jag hur det luktas skit om Kelvin och så kollar jag på honom....
Då har han skitit så det läkt ut åt alla håll.
Det har runnit ner i hans stövlar och hela min mage och hela bodyn på honom.
Inte trevligt, tur vi var på ett ställe med skötbord då!

Sedan efter storuman så äkte vi förbi i Åskilje och hälsade på Linn och Lo en säng, dom har vart borta på semester så det var kul att träffa dom en sväng också =)

Ikväll ska jag jobba och jobbar hela helgen så kanske inte blir så mycket skrivet nu igen, vi får se hur jag orkar och hinner =)
Ska försöka vara bättre på att lägga upp bilder också men nu har det blivit så att alla bilderna är kvar på kameran.

Ha en toppen dag i solen nu=)
Passa på att njuta, det ska då jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0