....

Nu var det länge sedan sist igen.
Det är sommar och jag orkar inte sitta vid datorn så mycket.

Valparna växer och blir bara vildare och vildare, man börjar märka deras personligheter allt mer och mer. =)
Bella har lite problem med att dia dom, hon kommer som sällan till ro ordentligt med dom.
Jag eller någon annan måste oftast sitta med henne för att hon ska kunna dia.

Annars är allt bara bra.
Kelvin knallar och går för fullt, snart springer han nästan.
Han är go och glad kexchoklad=)

Vi har inte gjort så mycket här hemma mer än städat (vilket vi får göra var och varannan dag just nu, blir så otroligt skitit på en gång) och köpt tapeter till vardagsrummet.
Vi har ju tapetserat ena väggen i vardagsrummet innan Kelvin kom men då målade vi bara de andra väggarna tills vidare men nu har vi köpt en vit tapet med blankt mönster på till resternade väggar =)

Dom ska inte sättas upp ännu men till hösten hoppas vi på att det blir.
Det var rea på taperet nu så då passade vi på och vi hittade någfra super fina så =)

Vi har vart och pratat med färgbutiken om målafärg till husets utsida också.
Det ska vi ju hinna göra i sommar också.
Längtar tills det är gjort.
Kommer bli ett helt nytt hus=)

Ikväll har jag jobbat.
Trivs bra på detta jobb, men som på alla andra jobb är det små intriger och så vidare men inget man inte står ut med =)
Försöker ta på mig extra dagar så gott det går för mitt vick är snart slut.

Nej nu ska jag ta och kolla lite på internet och sedan ska jag gå och se lite på tv.

Kommentarer
Postat av: Pauline

hoppas du får fortsätta om än lite grann, efter att vicket är slut. Det ska bli så spännande att se när erat hus är färdigmålat, säg bara till om ni behöver lite hjälp. Har målat på dörrarna nu här hemma. sen har jag snart målat färdigt ett skåp, jag köpte på loppis i går. Måste bara fixa bakom elementet nu snart om Erik fr tid att hjälpa oss med det, sen kan man på börja tapetseringen i vardagsrummet. är så jobbigt när allt ser så ofärdig ut. som typ hela huset =)

2009-07-14 @ 11:08:28
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0