Ensammen, helt ensammen.

Nu har Kelvin  åkt till sin mormor.
Dom har vart hit och hämtat honnom och kikat på valparna en sväng.

Känns ricktigt tomt ka jag lova.
Bara jag och djuren kvar då.

Har vart in till stan en sväng idag också.
Har besiktat Camaron och den gick igenom äntligen!

Ikväll blir det eventuellt lite grillning med några kompisar, får se hur det blir med del hela.

Ska försöka städa lite också.
Men skulle ha behövt åka in till stan igen en snabbis för jag glömde fixa myggmedel och det är super vicktigt då jag är så allergisk mot mygg bett och alla sorts bett från insekter och fjur.

Imorgon ska jag jobba igen, jobbar hela helgen.
Delad tur på söndag, gillar verkligen inte delade turer, hinner ju ändå inte göra nått under den lediga tiden.


Vad blir det för er i helgen då?

Kommer nog inte hinna skriva nått under helgen då jag jobbar för på söndag då jag är ledig kommer Kelvin hem igen och så får vi besök av storasyster. =)

Kommentarer
Postat av: Emily

Jobbigt att vara själv. Jag tänker ofta att jag skulle vilja att elsk och Nikki for ut en stund så jag fick vara ensammen, men när dom gör det vet jagine vad ja ska göra. Man blir aldrig nöjd.

2009-07-03 @ 16:51:24
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: monster jessica

yes box. Imorgon kommer vi :) ska se till att passa in till du slutar så vi får så mycket tid som möjligt. Hoppas det blir fint väder också.

2009-07-04 @ 12:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0