Hitta på nått....

Idag ska jag försöka hitta på nått nu när jag är barnledig då Kelvin är på dagis. =)
Funderar på att åka in till stan och göra bort några ärenden.
Ska ringa några samtal idag också...

På Torsdag har jag bestämt mig för att åka ner till Umeå och hälsa på.
Har inte vart ner på länge nu.
Vet inte vart jag ska sova ännu men, finns några alternativ att välja mellan så =P

Ska sova från Torsdag till Fredag bara för på lördag kommer dom som ska hämta Nanna...
Tito flyttade igår och Hubbe flyttar idag, bara det att Tito flyttade gjorde att det blev lite lugnare här hemma.
Tito var den som skrek mest av alla men han var så kärleksfull och en mycket fin hund, fast det tycker jag ju om alla mina små puppisar.
Har lite ångest över att dom ska "flytta hemifrån" redan.
Kelvin känns också bara ha blivit tvär stor och går på dagis och allt sånt....

Kan någon stanna tiden för en stund tack!!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja gärna, stanna min tid också!

2009-08-25 @ 10:06:56
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0