Daig och inskolingar

Jag har fått börja inskola mig på ett nytt ställe nu, ett handikapboende.
Hanna, en här i byn jobbar också där.
Det är hon som fixat in mig där.
Känns ricktigt bra, trivs och tycker det är kul att jobba där. =)

Kelvin är på dagis nu och han är helt slut på då han kommer hem igen.

Ikväll kommer Hanna W och hennes lilla Loke hit och ska käka middag.
Ska bli kul! =)

Imorgon börjar jag inte jobba förns halv fem, lite skönt ska det bli känner jag =)

Har försökt få en veterinertid nu till valparna men det går inte att få tag på någon veteriner.
Håller på att bli tokig känner jag....
Hoppas bara att jag blir av med valparna.....

Vad har ni gjort idag då?

OBS!
Nu är jag frisk igen, Kelvin snorar lite men annars är han också pigg och frisk.

Kommentarer
Postat av: alexandra

kanon! ska bara se när vi ska träffas de andra bloggmammorna. Jag ska höra vidare för om du inte jobbar kan ju du också vara med då:) (läs. erjca.blogg.se)

2009-08-20 @ 12:34:48
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Helena

Men hur blev håret?

2009-08-20 @ 16:32:06
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0