Vad att göra??!! =P

Idag är det underbart väder, solen skiner och det är varm och skönt.
Blåser gör det inte heller.
Jag har städat lite idag.
Dammsugat, plockat bort lite grejer, satt upp hissgardinen i Kelvins rum och så har jag lagat mat.
Nu ska jag snart ta itu med vår lurvigmatta.
Den är ganska skitig och vår dammsugare är totalt värdelös så den tar typ knappt upp nått från mattan.
Inte från golvet heller iofs.
Men men, har tjatat om en ny dammsugare nu i typ en evighet och lite till men man vill ju ha en bra men ändå inte allt för dyr, tja får vell vänta tills det dyker upp nått bra.

Har precis lagt ut Kelvin i vagnen.
Hade nästan funderat på om jag skulle ta ochgå ut och försöka få upp Kelvins gunga på alltanen.
Sedan när han vaknar kanske jag tar mig en promenad.
Synd bara att det är så dödligt tråkigt att gå i den här byn.

Erik jobbar eftermiddag i veckan så jag kommer nog inte att ha något sällskap på kvällarna.
Sedan är det då inte lätt att få hit folk och hälsa på heller.
Ska alltid vara jag som måste in.
Suck suck.

Nej nu måste jag hitta på nått, men först ska jag läsa lite bloggar.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0