Utanför

Kan ibland känna mig lite utanför i min familj.
Mamma har ju sin "nya" familj och storasystrarna är ju som på sitt håll och dom hör man då typ alldrig av.
Brukar försöka ringa någon gång till dom men det känns inte som det ricktigt finns något intresse tillbaka där.
Sedan Lillebror bor ju i Vännes men han är den ajg har mest kontakt med.
Tur att jag har min mormor och morfar iaf.
Dom är dom bästa!
Sedan har jag ju Eriks familj, men man saknar ändå sin egen också.

Känns som det inte finns något stärre intresse för varken mig eller Kelvin från vissa sidor iaf.
Mamma har ju stort intresse i Kelvin iofs men det käns ändå konstigt.
Svårt att förklara hur jag menar utan att det ska bli konstigt.
Men ensamen känner jag mig iaf.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag förstår till viss del.. Har det inte på samma sätt men jag förstår litegrann hur du menar. Hoppas det blir bättre! Både för din och för kelvins skull!



svar- Jo Alice har fått en tand.. men jag tror inte febern beror på den.. eller jag vet inte! Svårt när dom inte kan prata! :)

2009-04-20 @ 20:39:30
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag vet vad du menar. Men det är så svårt när du bor en bit ifrån. Jag önskar att du bodde närmare hela tiden! Så att vi kunde gå ut och gå med Kelvin och fika och busa och sånt! Det vore ju det bästa i hela världen!

Jag är ledsen för att jag inte hör av mig. Jag har fullt upp med mig själv. Hinner fan knappt andas. Jobbar ju på fritids också och det tar mycket på min ork.

Jag ska försöka bli en bättre storasyster. Jag känner mig inte som en bra såndan iallafall! Känner mig inte ens som en bra dotter till pappa! För jag hör aldrig av mig till honom fast jag sagt att jag ska. Dumma dumma mig!

Puss!

2009-04-21 @ 10:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0