Tillbakas

Nu är jag tillbaka från Sundsvall.
Jag kom hem igår kväll ganska sent.
Vi har kursat hela tiden, från tidig morgon till sena kvällen.
Jag har träffat massor med helt underbara människor!
Super kul har jag haft iaf.
Slitit en del har jag också gjort.

Idag har jag vart på visningar, jobbar under Count Down nu som det heter.
Om jag inte har tid att skriva på länge så vet ni varför.
Jobbar för fullt.
Får se hur det artar sig senare...
Är som en test period nu så.

Har vart i Vindeln på visningar nu och imorgon ska vi upp till Tärna.
Är helt slut på nu.

Klockan är super mycket så jag ska slänga mig isängen nu och sova i en evighet (hoppas jag då på iaf) ;)
Lillebror följde med mig från Vindeln nu också, han ska med till Tärna.

Ingen såld maskin ännu kan jag meddela också. =(

Kommentarer
Postat av: olban

Vad är det för jobb du hittat?

Du har pli på pojkarna där hemma! : )

2009-04-13 @ 18:51:40
URL: http://olban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0