Städa...

Det går trögt med städningen.
Har då hunnit vara in till stan och hämtat slagborren hos Emelie och gjort mina ärenden där.
Nu håller jag på att plocka undan lite i trappen ner till källaren, det är så fullt med grejer där och skitit.
Hoppas det då kan bli lite bättre, blir det mindre grejer där så kanske jag kan få bort lite från hallen också.
Just nu så ser allt bara rörigt ut.

Erik är hos Peder och skruvar i motorn.
Suck.
Jag som hade tänkt att få hitta på nått med honom idag, men men.
Kanske får göra det ikväll, risken är ju bara att han vill in till byn ikväll.
jag funderar på att kolla om Hanna och Rickard vill komma hit och spela lite sällskapspel...
Hoppas på nått sådant.

Kommentarer
Postat av: olban

Ah, bra att du länkade till din blogg, jag har ju helt missat den! : )

Oh, Sundsvall lät spännande! Vad exakt ska du göra där? Vad är det för jobb? Shit, jag förstår och tror att Kelvin kommer att sakna dig minst lika mycket!

Kram på dig!

2009-04-04 @ 17:36:46
URL: http://olban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0