Regn idag

Idag regnar det.
Tycker det är lite mysigt facktist.
Hoppas att MYCKET snö ska försvinna idag tack vare detta också.

Idags ska jag och Kelvin in till stan en sväng.
Vi måste handla lite kattmat åt den nya familjemedlemen som heter Lego.
Kattsant måste vi också fixa mer av.
Sedan ska jag även kika på ett par sommar skor.
Mina ballerina skor är typ helt trasiga =( Favvisarna. =(
Men men...
Nej nu måste vi göra oss i ordning.
Mer info om Lego kommer då jag har tid att lägga upp bilder på honom också. =)
Super fin är han iaf!

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag skulle också tycka att vädret var ysigt oim det inte var för att jag har lovat mig själv att gå till och från stallet + att min häst kommer se ut som en lerhög.

Men det är mysigt när man får vara inomhus och mysa.

2009-04-27 @ 12:53:57
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0