Erik hemmafru

Kom på att jag glömde berätta hur det gått för Erik att vara hemma.
Det har gått precis som förväntat.
Det gick toppen bra!
Han har till och med dammsugat två gånger under dessa dagar.
Är sååå stolt!

Är kul att få komma hem och se hur fint det är hemma. =)
Fast när jag kom hem låg det leksaker över HELA golvet och vardagsrumsbordet stod på sniskan.
Hahahaha, han gjorde det precis då jag kom upp på gården med bilen bara för att jävlas lite med mig =)

Han har nu satt upp galler för trappen, både uppe och nere också.
Ricktigt bra.
Skruvat i en bil har han också gjort och det går framåt, sakta men säkert.

Kelvin har börjat få sin första tand nu också!
Känns till och med då han bits. =)
Jag är SÅ glad! =) Som vi har väntat!

Kommentarer
Postat av: Emily

Vad härligt att få komma hem till städat hus. Det händer inte fota här kan jag meddela. :-/

2009-04-10 @ 08:34:49
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0