Elvis kväll

Igår på dagen var jag in till stan en sväng.
Köpte gummistövlar åt Kelvin.
Han behöver även en hjälm men det ska jag kolla om imorgon.
Jag hittade en underbar tröja/tunika som jag köpte igår också.
Den är lite korallorange. Så underbart skön är den också.

Igårkväll var vi till Pallan och Peder också.
Bålhammar var där han också.
Vart lite öldrickning för grabbarna och sedan hem igen.

Ikväll däremot blir det Elvis kväll i Kattisavan.
Ska bli kul, hoppas jag iaf.

Är det någon fler som ska dit??

Kommentarer
Postat av: Pauline

hade ni skojigt igår. jag höll på somna innan grabbarna hade skruvat klart i sina bilar. klockan var halv tio när peder duschat och gjort sig i ordning. Då ringde han bålis och han sa att han var för trött för att fara nån stans. egentligen var väl jag med det. men jag hade ändå farit. och peder hade druckit en shot med minto så han kunde inte köra,,, kändes ju värt att ha klätt upp sig, sminkat sig och fixat håret. menmen hoppas ni hade kul iallfall.

2009-04-26 @ 10:16:17
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0