Det sket sig!

Jobbet sket sig, vill inte skriva allt för mycket här på bloggen men företaget var inte att lita på och det är vad jag kan säga här. Känns ricktigt pissigt just nu och känner mig ganska nere. Behövde VERKLIGEN detta jobb. Måste komma hemifrån snart annars kommer jag att bli knäpp. Vill jobba och få komma ut snart. Suck och snyft. Känns inte alls kul iaf.

Annars har vi vart uppe i Tärna och hälsat på, har vart fullt hus, vi var drygt 4 familjer i ett hus. Granska trångt men sammtidigt mysigt. Trevligt har det då vart.

Erik har försökt lära mig att åka snowbprd också. Gick ganska bra i början men sedan vart det bara värre och värre. Gick lite bättre på mitten där någonstans också men sedan låg jag mästa delen och visade reklamen under brädan. =P hahahahaha. Har lite blåmärken och träningsverk men det är det värt!

Erik har vart som en tok på skidorna han. Han har åkt LÅNGT på längdskidorna och verkligen tränat, två ggr per dag har han åkt minst 6km. Ganska bra för att vara Erik tycker jag, han som inte åkt skidor på länge heller. Bra kämpat Erik!

Kommentarer
Postat av: Emily

Vad trist med jobet. Hoppas du snart hittar ett nytt.

2009-04-14 @ 08:17:08
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0