Åskilje och glada färger.

Idag har jag och Erik vart ute och gått på en promenad.
Det var härligt att få komma ut och gå en stund och att få prata en stund med någon.
Sedan åkte vi till Linn och lilla Lo i Åskilje.
Där var även Sandra en som känner Eriks lillasyster, vi var på kattutställning tillsammans för nått år sedan.
Hon har en super söt lite flicka nu =)

Vi fikade och pratade ett tag.
Kelvin och Lo lekte i Lo´s rum.
Henner rum är så super super fint.
Önskar jag också kunde få till det så där bra.

Men jag fick då äntligen lite fidback på min idé till kelvins rum av Linn också så jag har fixat färg idag också till hans rum.
Dom mintgröna väggarna ska få vara kvar men sedan den röda väggen är numera Lila och sedan har jag köpt knall Rosa, turkosblå, knall grönt och knallig orange färg som ajg ska göra sänder av på den lila fond väggen.
Tror det blir fräsigt.
Sedan har jag tänkt måla alla listerna i samma knalliga färger också.
Vad tror ni?
Kan det bli bra?


Försöker fundera ut hur jag ska göra med gästsängen som står i kelvins rum.
Skulle vilja ha ett gäst rum men vet inte vart jag ska få till det i så fall...
Humm nått att klura på.

Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag tror att det smartaste är kanske att måla listerna vita. Alltså om man inte vill måla om dom sen då man vill ändra igen.

Men har du ork till det så blir det nog fränt!

2009-04-22 @ 18:09:34
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0