nu var det länge sedan sist...

Nu var det länge sedan sist jag skrev nått...
Har hänt lite olika saker sda sist.
Jag har hunnit ha en ordentlig gluten attack så jag har vart gaska hängig ett ta här.
Erik har kört burkarcupen i helgen.
Han kom 1:a i första heatet lika såi andra och i tredje kom han tvåa.
I A-finaln kom han 4:a så han böev alltså 4:a i hel het.

Vi har haft folk som bott hos oss hela sportlovsvckan...
Kan lova att det vart fullt hus!!!!

Jag och Kelvin åkte till Vindelånäset i måndags, hade gluten attacken i söndags så jag var ganska hängig.
Åkte till mormor och morfar för att dels komma bort ifrån allt folk om sulle bo här så man får vila och så Kelvin skulle ha nått att göra.
Vi körde lite skoter och körde fast.
Vi var oh badade på badhuset i vindeln och mös en hel del bara.

Annars tror jag att det vart ganska lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0