Oj, nu var det ett tag sedan.

Det var ett tag sedan sist jag skrev.
Erik har vart hemma i veckan då det är hans ledig vecka.
Skönt att ha han hemma lite.
Imorgon åker han dock igen.
Känns lite spännande dock att se hur denna ensam vecka ska gå för oss.
Tycker ändå första (alltså förra) gick över förväntan.
Känns bara lite tråkigt att det vart så kallt att man inte kunnat göra så mycket ute.
Har iaf skottat av en del av altan taket och bro taket.
Vi har städat och jag har lackat våra bänkskivor i köket.
Annars kan jag lova att det inte hänt mycket alls denna vecka.
Till helgen ska jag på kurs i Umeå så då ska mamma ha barnen.
Känns dock lite konstigt att lämna bort Leo en hel dag.
Vet inte om jag tycker att det känns riktigt OK.
Men kursen måste jag gå om jag ska kunna jobba senare.
Det jag ska jobba med kan jag ha med barnen på, men en kurs där man ska sitta och lyssna och koncentrera sig på funkar det inte så bra att ha med en bebis till.
Jaja, blir nog bra.
Nu ska jag gå och lägga på i pannan!
Jag fryser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0