Vad ska jag nu hitta på....

Ja vad ska jag nu hitta på.
Har fått vila en stund, det var inte helt fel kan jag lova!
Kändes som jag behövde det då natten inte vart så skojig.

Nu vet jag bara inte vad jag ska hitta på.
Har kollat runt lite vart jag har alla grejer jag lånat ut som kanske behövs till bebis sedan, men en sak är brota.
Det ä min Sak ´N seat.
Den har jag dock inte lånat ut vad jg vt men vet ändå inte vart den är.

Jag får fortsätta leta efter den.
Är ju som ingen panik ännu så =P

Kanske ska gå och vika lite tvätt.
Eller.... hummm... ja kanse bara sitta och glo på datorn en stund till....

Ikväll ska jag på Tupperware party.
Ska bli trevligt.
Långt mellan gångrna som jag hinner träffa hon som har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0