Stadstur

Idag blir det en liten sväng till stan.
Måste köpa hostmedicin (någon bra som man får ta när man är gravid??!!).
Sedan ska jag även köpa några leksaker till Kelvin.
Balloo har tuggat sönder tre av Kelvins favvo leksaker så idag bli det nya till honom.
Var mitt fel att dom vart tuggade också så då tycker jag att han ska ha nya.

Sedan hopps jag att Bebis bestämmer sig för att komma ut snart!

Just nu håller jag på att hosta ut lungorna från kroppen.
Kan lova att mina revben inte är så sköna då man hostar en massa.

Även Erik har ordentligt med hosta.
Lagom taiming för att bli förkyld... NOT!
Men men.
Nej nu ska jag göra oss iordning för staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0