Orkar inte... 6:e dagen över

Nu är det 6:e dagen över BF.
Jag har sååå ont i kroppen, känns som jag blivit överkörd av ett tåg eller nått.

Kännr verkligen ingenting däremot som tyder på att förlossningen skulle kunna komma igång.
Suck.

Blir dessutom så less då det är flera som ringer bara för jag inte skrivit på facebook på en liten stund.
Jag orkar inte itta och skriva HELA tiden vad jag gör där.
Sedan är det inte så att bebis kommit bara för att jag inte svarar på SMS eller inte svarar i telefon.
Det kan vara så att jag bara inte har någon lust att svara också.

Kan lova att släckt och vänner lär få reda på då bebi kommit.
Det lär märkas ganska fort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0