Mysa till och fixa

Fick sånt sug att göra om här hemma idag...
Men vet inte vad jag vill göra riktigt.
Men det finns inte tid till att göra om en massa nu så jag får fixa och don med må saker så som, byta gardiner och lite små inredningsgrejer.
De brukar kunna göra stor skildad bara det så.
Men vet inte riktigt hur jag ska få till det så som jag fick en bild i huvudet att jag ville ha det.
Sitter och kikar på internet nu och funderar.
Ska fundera lite till så ska vi se om det lossnar.
Imorgon blir det en sväng in till stan, eventuellt måste vi förbi medecinkonsulten igen med lillen och kolla hans utslag.
Måste även kolla några andra små grejer och sedan ska vi även handla då Erik slutar.
Kanske även hinner hälsa på Hanna en sväng, hoppas då verkligen det =)

Kommentarer
Postat av: Pauline

JA och du är väldigt duktig på att få tilll det. Tycker att ni jämt har det så fint :D

2011-11-11 @ 08:57:43
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0