Födelsedag och jul

Nu börjar det tjatas om önskelistor från höger och vänster ;) haha
Fyller ju år på månag och jag har typ bara önskat mig två saker hitils.
En ordentlig vinterjacka
och ordentliga supervarma skoter skor.
Jacka vet jag att jag ska få för jag skulle få välja ut den själv =)
Men nu måste jag tydligen komma på nå mer...
Denna halsduk från Lindex önskar jag mig och dessa tillhörande vantar:
* skulle vilja ha några med skor kilklack... och gärna lite lurv på dom =P
Denna väska från lindex hemsida:
Nu kommer jag inte på nått mer!
iaf inte just nu...
Nina! Köp ingen julklapp till oss, om ni ska köpa så köp bara till barnen! =)

Kommentarer
Postat av: alexandra

såg när jag var i skellefteå matchande tofflor till dom där vantarna (fast på en skoaffär), superhärliga var dom! och snygga;P

2011-11-29 @ 09:45:34
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0