Vill ha sommar nu!!!

Åhh jag får vårkänslor så fort solen skiner in genom fönstren.
Men direkt jag tittar ut genom fönstren och ser ALL snö så blir jag sååå besviken och känner bara at det känns hopplöst.
Varför bor man här uppe där snön ligger ta mig fan hela året om.
Gggaaaahhh!!!
HATAR snö och vinter.
Vill så gärna ha sommar och det är nu, bara att aceptera att det inte kommer att ske men less är jag!!
Även om det är lite varmare ute nu så ligger ju denna förbaskade snö ÖVERALLT!!!
Fy fy fy!!
Vill inte, har lälngtat efter sommaren sedan första snö flingan och sedan när sommaren äntligen kommer ja då stannar den ju en sån kort tid..
Sååå tråkigt men man får passa på att njuta så mycket som möjligt när den väl är.
Gillar även regnet på sommaren (kanske inte är så kul om det bara regnar hela tiden men en del regn är härligt).

Nej nu ska jag försöka hitta på nått med lilleman, tror dock inte det är någon ide att åka någonstans före han fått vila.
Han är en sliten kille efter denn långa helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0