Städa städa... riva riva...

Jag tädar och den lilla drar fram.
Jag kan säga att jag uppskattar det inte nå mycket!

Eftersom jag ska åka bort helt själv och lämna Erik och Kelvin hemma själva så vill jag ha fått städa bort lite så det inte behöver se ut som ett bombnedslag då jag kommer hem igen.
Men som det verkar just nu så blir det nog inte mycket av min städning.
Blir bara på dåligt humör då Kelvin bara jävlas med mig.

Ikväll åker jag iaf till mamma för att sedan imorgon åka ner till Umeå med mamma och två till för at bli fotade i studio.
Hoppas det blir så kul som man hoppats på.
Man ska ju bli sminkad och staylad.
Så vi får väll se hur det hela blir innan slutet. =P

Åker sedan hem igen på lördag kväll och sedan på söndag ska jag och Älsklingn få gå på Bio, tror vi blir nog ett gäng som kommer att gå...
Ska bli kul!
Har fått barnvakt till Kelvin så det känns riktigt underbrt!

Nej nu ska jag se om jag kan få i mig nått i magen, är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0