Lite jobb äntligen

Idag ska jag jobba några få timmar.
Känns jätte skönt att få jobba lite en stund.
Det behövs.
Både socialt och i kassan ;)

Små systrarna ska få vaa barnvakt en liten stund sedan kommer Lillebror.
När jag slutat ska vi åka på Frasses och käka så dom får komma ut och göra nått en stund.
VEt inte när Erik slutar idag så vi får vell se om han hinner haka på han ockå och käka eller om han får fixa sin egen mt idag (brukar sällan bli han själv som får fixa den) =P.

Nej nu ska jag fixa lite lunch åt ungarna tror jag innan jag ska åka =)

Imorgon kommer mamma och hämtar systrarna grus.
Trevligt trevligt.
Måte bara fixa henns och mormors födelsedagspresent klart och slå in den och gömma bort den innan hon kommer.
Hon är så nyfiken min kära mor =P hahaha

Kommentarer
Postat av: Elina

vars äre du jobba extra? :)

Kram

2011-03-09 @ 19:46:57
URL: http://aaniile.blogg.se/
Postat av: Elina

vars äre du jobba extra?;D

2011-03-14 @ 14:51:26
URL: http://aaniile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0