ja men precis...

Ja me precis....
Så är det ju ja....
Oj oj oj.
Fattar inte hur man kan vara så trött som jag är...
Helt sjukt.
Men men, nu kommer ju våren med storm steg så då knske man blir piggare =)

Idag är det ju Onsdag och det betyder tt Kelvin inte har nått dagis idag.
Vi passade på att mysa i sängen i morse hela familjen oh sedan klev vi upp och käkade frukost.

Jag skulle senare på dagen försöka få Kelvin att sova en stund, men icket at han det ville.
Jag hade ju tänk att få passa på att vila men så vart det ju då inte.
När jag gav upp om att få honm att somna så käkade vi lunch istället.
Han åt bara lite gurka inget mer...

Efter lunchen åkte vi in till stan.
Vi hämtade upp Pallan oh sedan åkt vi och köpte färg så jag kunde färga tillmina byxor som blivit missfärgade..
Hoppas det blir bra nu då.

Sedan var det dolar som gällde.
Hittade inte så mycket alls där.
Fanns välldigt lite av det jag skulle ha...

Efter det lämnade vi av Pallan ige åkte snabbt och handlade på ICA sedan snabbt hem.

Nu vill jag VILA!!!
Lillen sov en stund i bilen i stan så han har nog vilat det han behöver... inte jag dock!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jo snart kommer solen... får vi hoppas. idag har man då blåst bort.Det blåste då tydligen så kraftigt idag i umeå så ett fönster hade blåst sönder på lassarettet. Hoppas det går/gick bra att färga brallisarna. Idag Efter jag vart på sjukan (NUS) , så for vi in till stan och köpt målardukar till Kelvin´s tavlor, så nu är det bara att sätta igång å producer. de blev nog lite högre och lite längre, men inte nå grovt tror nog attt det funkar..

2011-03-24 @ 22:56:08
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0