Firat och jobbat

I helgen har vi vart i stugan och firat mamma och mormor som fyllde år den 17 mars (båda två).
Så vi åkte upp i fredags och så for vi ut med skotarna på lördagen.
Det är så härligt att få sitta bakom Erik på sktern. Älskar det!
Sitta där bak och bara häng med då ha hoppar lite, burkar lite och leker lite.
Nu mera tycker jag att det är kul!!
Älskar att få sitta bakom honom och bara kunna klarmra mig fast runt honom.
Får massor med pirr i magen av det!

Sedan på kvällen så var vi alla bjudna på middag hos mamma.
Vi fick gubbröra och smått och gott till förrätt, till varmrätt fick vi två olika sorters kött, potatisgratäng, rödvinssås och kantarell sås och en super god sallad.
Till efterrätt fick vi kladdkaka och tårta.
Mummmsss!!

En riktigt trevlig kväll!

Vi gav mamma och mormor deras presenter också.
Tror dom vart glad iaf... ;)

Sedan åkte vi hem på lördag kväll för jag skulle jobba på sndag morgon.
Sedan har jag även jobbat idag.
Ganksa härligt tt få komma ut och jobba även om jag känner mig ganska lsiten och trött =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0